11 Kasım 2015 Çarşamba

Bahçe Sezon Finali

Uzun zamandır bahçeyle ilgili paylaşım yapmadım çünkü yazın yağan dolu ektiğimiz sebzelere ve ağaçlara zarar verdi. Bahçe tam anlamıyla yerle bir oldu ben de üzücü fotoğraflar göstermek istemedim size, hatta ben de aylardır gitmedim, gidemedim yüreğim kaldırmadı.

Neyse pazar gün gittik biraz temizlik yaptık, çürümüş sebze dallarını, otları temizledik. 

Toprağın altında yetişen bu nedenle doludan etkilenmeyen pancar ve yer elmalarını çıkardık. Biraz moralim düzeldi bahçeyi çok özlemişim. Bu arada bizim yokluğumuzda köstebekler mesken tutmuş her yeri. kendilerini görmedim ama deliklerini ve yığdıkları tümsekleri gördüm. Aslında onlarla tanışmak isterdim çok merak ediyorum, neyse ilerde belki görürüm.

İşte yer elmaları ve pancarlar...

hobi bahçesi

hobi bahçesi

 hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Sonra bir sonraki yıla hazırlık olması için bahçeyi traktörle sürdürdük.

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Böylece 2015 bahçe sezonunu kapatmış olduk.

Herkese mutlu, sağlıklı günler:)) 

4 yorum:

  1. Really interesting...thx for sharing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Beauty Unearthly:)))

      Sil
  2. umarım yeni sezon yüzünüzü güldürür,sana da sağlık ve mutluluk olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah, size de sağlık ve mutluluk dolu günler, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)))

      Sil