12 Eylül 2015 Cumartesi

Karadeniz


Öncelikle en başta şunu belirtmek istiyorum; terörü lanetliyorum, aziz şehitlerimize ve saldırılarda yaşamını yitiren vatandaşlarımıza Allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum. Ülkemiz ve tüm insanlık için barış ve sevgi dolu huzurlu günler olsun artık!

Bu yıl uzun bir tatil yapamadık ama Batı Karadenize kısa bir yolculuk yaptık.
Çocuklar artık bizimle tatil yapmıyor kendi arkadaşları ile geziyorlar neyse biz de eşimle gittik güzel bir gezi oldu...

Yolculuğumuza Karabükten başlayıp (Ben Karabüklüyüm babamın kabri burada epey bir zamandır babamın kabrini ziyaret edememiştim o nedenle önce babamın kabrine uğradık) sonra Safranbolu, Amasra, Kurucaşile, Cide, Kastamonu, Ilgaz, Çankırıyı da içine alacak şekilde bir daire çizdik. Amasra ve Cide konakladık...

Bazı fotoğraflar tam öğlen sıcağına geldiği için çok güzel çıkmadı, işte izlenimlerim...

Karabük




Safranbolu











Amasra












Kurucaşile



Ilgaz







Çankırı




Herkese bu şemsiyeler kadar renkli günler diliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder