10 Şubat 2015 Salı

Ankara Havaları

Kararsız bir Ankara sabahından herkese merhaba (televizyon programı açılışı gibi oldu)
Neden kararsız anlatacağım. Önce yavru köpeğimi göstermek istiyorum size... İşte bu snoopy'nin arkadaşı poopy...








Dünden beri İstanbula, Ankaraya kar yağacak haberleri veriliyor, uyarılar yapılıyor. Ben de işe geç kalmayalım diye erken kalktım malum minik kuş işe başladı o da sabahları bizimle geliyor işyerlerimiz çok yakın, neyse önce hemen camdan dışarı baktım öyle çok fazla kar falan yoktu ama hava soğuk esiyordu. Elmadağın başı bulutlanmış kar yağıyor sanırım Bugün Ankara havası çok kararsız akşama ne olur bilmem.
Bunlar da Elmadağın bu sabahki fotoğrafları













Sonra  kahvaltıyı hazırladım, öğlen yiyeceğimiz çıkını hazırladım, minik kuşa sandviç hazırladım o kahvaltıyı arabada yapıyor.

Yola çıktık gördüğünüz gibi Kızılılayda ne kar ne yağmur hiç bir şey yok 


İşe geldim ki yavru kuşlar acıkmış bizi bekliyorlar.




şimdi onların kahvaltı zamanı arkadaşımla onlara kahvaltı hazırlayacağız, yayında yapımda emeği geçenler teşekkür ederim:)) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder