12 Ekim 2014 Pazar

Sessizlik, Bebek Battaniyesi ve Çay

Merhabalar, herkese huzurlu ve mutlu pazarlar....

Pazar günleri bizde genellikle çok yoğun geçer. 
Fakat bugün evde yalnızım, herkes bir tarafa gitti. 

Televizyonu açmadım, bekleyen işleri bir kenara bıraktım, 
biraz daha beklesinler. Güzel bir çay demledim,
birkaç gün önce başladığım bebek battaniyesini örmeye başladım...

En sevdiğim şeyler bir arada;
sessizlik, örgü ve çay

ruhsal detoks!

bebek battaniyesi

bebek battaniyesi

bebek battaniyesi

Aslına bakarsanız bebek battaniyesi örmek için hiç bir neden yok, 
ne şu anda ne de yakın gelecekte ailemize ve ya yakınlarımıza 
bir bebeğin katılma ihtimali yok.
 Olsun ben bu battaniyeyi internette gördüm ve çok beğendim, 
hiç düşünmeden de örmeye başladım. 
İnşaallah en kısa sürede sağlıklı ve sevimli bir bebek bu battaniyenin altında uyur. 
Kim bilir belki misafir bebekler veya birkaç yıl sonra torunlar...

Sevgiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder