26 Ağustos 2014 Salı

Sümüklü Böcek Gezegeni (Bölüm 1)

Dün gece bir rüya gördüm, çok ilginçti "hayırdır İnşaallah" 
Rüyamda uzayın derinliklerinde başka bir gezegendeymişim.
Gezegenin adı 

Sümüklü böcek gezegeniymiş 

Burası nasıl bir gezegenmiş biraz dünyaya da benziyor sanki diye düşünürken bir baykuş gördüm.


Aaaa... favorili baykuş hiç görmemiştim yanaklarında favorileri vardı.
Tanışmak için yanına gittim, seslendim ama beni duymadı, tedirgin bir hali vardı.
Sonra arkasında bir kız baykuş belirdi, bu baykuşların rengi aynıydı bizim bildiğimiz askeri yeşil.

-Hey merhaba...
ses yok
- beni duyuyor musunuz heyooo...
yine ses yok, tepki yok.
Elimi kolumu salladım bir sürü şey söyledim ama nafile.
Beni ne görüyorlardı ne de duyuyorlardı. 

Bir taşın üzerine oturup izlemeye başladım.


Tam da burası niye sümüklü böcek gezegeniymiş etrafta hiç de sümüklü böcek falan yok...
diye düşünürken başka bir baykuşun sesini duyup kafamı çevirdiğimde 
meşhur sümüklü böcekleri de gördüm.


Ağaç dallarına yapışmışlar, baykuşların aksine öylece hareketsiz duruyorlardı, çok ilginçti
derken bir diğer baykuş, bir kız baykuş daha...



Hepsi öncekilerin yanına geliyor, gittikçe kalabalıklaşıyorlardı.
Telaşlı telaşlı konuşup, korkmuş gözlerle etrafı inceliyorlardı.



Bir taraftan baykuşların keyfini kimin yada neyin kaçırdığını merak ederken 
bir yanda da sümüklü böcekleri inceliyordum, ne ilginçti dünyada hiç böyle çok böceği bir arada 
görmemiştim. Dünyaya dönünce mutlaka herkese anlatmalıydım.  


Sonra tekrar dağıldılar, tekrar toplandılar.
Oradan oraya koşuşturup sanki bir tabur askermişler gibi 
mevzilere saklandılar, kulelere çıkıp gözetleme yaptılar, grup grup toplanıp
durum değerlendirmesi yaptılar. 











Koşuşturmaca epey sürdü. Nasıl olsa akşam olunca yorulurlar sakinleşirler dedim ama 
burada güneş batmıyor gece olmuyordu.
Baykuşlar en sonunda hepsi bir yere toplanıp tekrar konuştular ve uyudular.
.Onlar uyuyunca bu seferde dallara yapışmış olan sümüklü böcekler hareketlenmeye başladı.
Hay Allah nasıl bir yerdi burası böyle...
Ben ne yapacaktım burada, nasıl kurtulacaktım.
Derken ben de uyuyakaldım... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder